به دنیای بافدنیوم خوش آمدید!
۰
هدیه از بافدنیوم

نحوه‌ی کسب درآمد از بافتنی

چطور از بافت محصولات بافتنی پول دربیاریم؟

بافتنی یکی از هنرهایی است که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای علاقه‌مندان به آن باشد. بافتنی شامل بافت لباس، کلاه، شال، دستکش، جوراب و انواع محصولات دیگر از نخ و پشم است که با استفاده از قلاب یا میل بافته می‌شوند. بافتنی نیازمند صبر، دقت و خلاقیت است و می‌تواند یک فعالیت آرامش‌بخش و لذت‌بخش نیز باشد. در این مطلب قصد داریم به شما چند راه برای کسب درآمد از طریق بافتنی را معرفی کنیم.بافتنی یکی از هنرهایی است که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای علاقه‌مندان به آن باشد. بافتنی شامل بافت لباس، کلاه، شال، دستکش، جوراب و انواع محصولات دیگر از نخ و پشم است که با استفاده از قلاب یا میل بافته می‌شوند. بافتنی نیازمند صبر، دقت و خلاقیت است و می‌تواند یک فعالیت آرامش‌بخش و لذت‌بخش نیز باشد. در این مطلب قصد داریم به شما چند راه برای کسب درآمد از طریق بافتنی را معرفی کنیم.

 

1. فروش محصولات بافتنی در فروشگاه‌های آنلاین: یکی از راه‌های ساده و رایج برای کسب درآمد از طریق بافتنی این است که محصولات خود را در فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی‌کالا، بامیلو، تجارت‌سرا و غیره عرضه کنید. برای این کار باید محصولات خود را با قیمت مناسب و با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان عرضه کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که عکس‌های خوب و جذاب از محصولات خود بگیرید و توضیحات کامل و صادقانه‌ای در مورد جنس، سایز، رنگ و نحوه سفارش آن‌ها بدهید.

چند نمونه از این بازارهای آنلاین: سایت های دیجی کالا، باسلام، دیوار و همچنین نرم افزار اینستاگرام است.

 

2. فروش محصولات بافتنی در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های هنر: راه دیگر برای کسب درآمد از طریق بافتنی این است که محصولات خود را در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های هنر که در شهر یا منطقه شما برگزار می‌شوند به فروش برسانید. این روش فرصت خوبی برای ارتباط مستقیم با مشتریان و شنیدن نظرات و پیشنهادات آن‌ها است. همچنین می‌توانید با دیدن کارهای دیگر هنرمندان الهام بگیرید و ایده‌های جدید برای خلق محصولات جذاب تر پیدا کنید.

نمونه‌هایی از این بازارهای حضوری، پارکینگ پروانه یا بساط کردن در مکان‌های پردد هستند.

 

3. آموزش بافتنی به دیگران: راه دیگر برای کسب درآمد از طریق بافتنی این است که دانش و تجربه خود را به دیگران آموزش دهید. شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین این کلاس‌ها را برگزار کنید و درآمد خوبی بدست بیاورید.

بستری برای تولید محتوای ویدیویی مانند آموزش بافتنی که همراه  با درآمدزایی باشه، میتوان سایت یوتیوب رو معرفی کرد.

 

در پایان ، برای خرید کاموا مناسب عروسک بافی و یا خرید ملزومات عروسک بافی مثل چشم عروسک و یا پوزه حیوانات به سایت ما سر بزنید.

 

برای خرید کاموا و ملزومات عروسک بافی کلیک کنید.

 

 

 

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش